Beskeden blev sendt.

Det gør en forskel at gøre sig umage

14. maj 2020

Bagom maskineriet i A table story

Vi startede A table story med et ønske om at revolutionere service udlejningen i Danmark. At bevise at det kan betale sig at gøre sig umage. Umage omkring udvælgelse af produkter, umage omkring alle de kreative aspekter og ikke mindst umage i hele håndteringsdelen.

Håndteringdelen er ofte skjult for forbrugeren. Skjult indtil kunden modtager produkterne og oplever dem ‘live’. Det var netop vores eget behov for at bruge udlejningsprodukter som startede hele ideen om A table story ( læs mere her) – og mødet med den gængse standard som fik os til at tænke: Det kan gøres bedre og vi skal gøre os umage. Utroligt umage omkring alle processer, så vi sikre de absolut bedste, reneste og fineste produkter til vores kunder.

I nedenstående skriv vil vi tage jer med bagom virksomheden så i, inden i modtager vores produkter forstår hvor mange ressourcer vi prioriterer at ligge i den ‘usynlige del’. Den del i som kunder aldrig får et indblik i, men som er årsagen til at vi med stolthed kan sende vores produkter ud i hænderne på tusindevis af kunder hvert år.

Med en baggrund indenfor design & arkitektur var vores viden omkring ‘håndteringen’ af service ikke stor. Men vi tror på at det betaler sig at gøre ting ordentligt – ekstra umage om i vil. Derfor valgte vi at investere i at finde frem til den førende person indenfor rengøring, opvask og håndtering. Vi allierede os med ingen mindre end den ansvarlige indenfor dette felt fra restaurant NOMA. Det blev starten på et samarbejde der idag vægtes som et af de absolut vigtigste samarbejder i A table story.

At opretholde et så højt hygiejnisk niveau betyder en stor investering i maskiner; De übberste maskiner indenfor opvask, rengøring og polering.  Tilsæt dertil et team af folk som ligger en dyd i at opretholde denne standard.

Hvad betyder det for dig som kunde ?

Helt konkret betyder det at vores dygtige medarbejdere til dagligt går i et lager med et top niveau indenfor hygiejne. Dette er nødvendigt for at sikre at I som kunder modtager produkter lige til at sætte på bordet.

Alt bestik pudses i hånden samt pakkes i poser der plomberes så standarden forbliver høj fra det ned pakkes til det ud pakkes.

Alt øvrig service pakkes i fødevaregodkendte kasser, med fødevaregodkendte skridsikkert underlag samt ind delere som sikre at produkterne står stabilt.

En levering vi er stolte af at kunne sende ud af døren.

Hvad sker der når produkterne kommer retur fra en kunde ?

Uanset om du som kunde har tilkøbt opvask hos os eller selv har opvasket dine produkter så kommer alle returnerede produkter igennem samme process på vores lager.

En returneret ordre bliver checket af vores yderst professionelle folk på lageret. Hver enkelte glas tages op ad bakker og checkes for skår. Alle tallerkner vendes i hånden for at checke for revner & slitage og alle dele optælles og registreres i vores system. Ved skår og revner tages der billeder så vores dokumentation er i orden overfor jer som kunder.

Efter den manuelle håndtering køres alle produkter igennem de store maskiner til rengøring. Individuelle maskiner til porcelæn & keramik samt til glas. Dette for at sikre at alle glas kommer ud, skinnende rene så ingen hænder efterfølgende skal ‘på dem’ for at finpudse.

Efter tørring køres alt ind på lagret for pakning og er endnu engang klar til at komme ud i hænderne på jer som kunder.

Er det et aspekt som bliver bemærket; at så mange ressourcer sættes ind i netop de processer ?

At køre et så højt niveau i hygiejne er et must for os som virksomhed. Det kan ikke måles i likes eller kommentarer, men det kan måles i kunder der kommer retur og det er dem vi går efter. De kunder som har brugt os gang på gang på gang fordi de nyder at udpakke og bruge vores produkter.

Det er dem der beviser at det for os som virksomhed, betaler sig at gøre sig umage; yderst umage.

Så længe vi som virksomhed sender produkter i hænderne på kunder vil vi gøre en dyd ud af at sikre det højeste niveau indenfor service udlejning. Hvad enten det er den synlige eller usynlige del.

De kærligste hilsner fra

Trine Kjær & Mette Brøndgaard

Ejere og stiftere af A table story