Beskeden blev sendt.

Bryllup

BRYLLUP

Personligt bryllupsbord

Jeres Table story

Et bryllup er én af de største dage i livet, hvor du har samlet alle dem du holder mest af for at fejre kærligheden.

Vi har mange års erfaring med et utal af netop disse fester, og ved derfor hvor mange tanker og følelser der ligger i planlægningen af drømmen om den perfekte bryllupsfest.

Uanset om du drømmer om et overdådigt slotsbryllup, et afslappet havebryllup eller et funky, moderne bryllup så er vi specialister i at vejlede dig i den rette sammensætning af service og blomster, så vi får skabt lige netop JERES personlige bryllups table story.

Kontakt os for at høre mere

PERSONLIG SAMMENSÆTNING

Med øje for hver en detalje er vores sortiment omhyggeligt opbygget omkring de fineste produkter, der på hver sin måde, kan skabe den perfekte opdækning til din bryllupsfest.

Sortimentet er bredt, så vi netop i samarbejde med jer kan ramme en sammensætning lige i jeres ånd.

Se hele vores sortiment her
Den store dag

Beslutninger og hjælp

Der kan være et utal af beslutninger af skulle tage i processen med at planlægge sit bryllup.

Derfor er det en del af vores service at du frit kan sparre med os i valget af service og sammensætning.
- Vi står altid til rådighed og svarer indenfor 24 timer på hverdage.

Vi kender ligeledes en bred vifte af top leverandører i branchen, som vi gladeligt henviser dig til.

 

Tilkøb

Let planlægningen yderligere

Vi tilbyder også at lette planlægningen yderligere for dig, ved følgende tilkøbs ydelser/produkter:

  • Book os til at tage opvasken for jer. Det koster 1,50 kr. pr. del (dog minimum 500 kr.)
  • Book os til at dække bordene. Se mere her!
  • Book os til at lave dine bryllupsblomster. Se mere her!
  • Book os til at levere og afhente alt for dig.
  • Køb Hørservietter og Stearinlys med når du lejer din service.

PRIS EKSEMPLER

Vi ønsker at du skal kunne leje lige præcis de produkter fra vores sortiment, som du allerhelst vil have på bordet uden at noget er dyrere end andet.

Derfor udregner vi vores priser udfra hvor meget du lejer: Jo flere dele, jo lavere end stykpris.
På denne måde har alle dele den samme pris og guld bliver ikke dyrere end sølv og krystaller ikke dyrere end det enkle.

Se vores priseksempler her
Hvordan

Sådan foregår det

  1. Send os en mail hvor du kort beskriver din begivenhed.
  2. Fortæl os om:
    Antal gæster, dato samt dine umiddelbare tanker og ideer.
  3. Vi vender retur med et forslag på en unik opdækning der matcher dine tanker.

Kontakt os via kontakt formularen nedenfor eller via mail kontakt@atablestory.dk

Kontakt os


    Det siger vores kunder

    Tak fordi i skabte mit drømmebord. Det var alt jeg drømte om og mere til.

    Susanne

    Tak for jeres super fede koncept. Jeres service var med til at gøre, at vi fik lige netop de middagsborde som vi drømte om:)

    Jeanett Martins

    Bordene blev lige som jeg ønskede. Alle sagde det var utroligt smukt.

    Mimi Andersen

    Mette og Trine har en æstetik udover det sædvanlige, og med deres kyndige vejledning fik mit bryllup den røde tråd som jeg drømte om.

    Sivan Shalom Mørch

    I har været den største hjælp! Mange mange tak. Jeg er så glad.

    Stine Vestergaard

    A table story var en afgørende faktor i forberedelserne af vores bryllup, da vi planlagde et dansk bryllup fra USA.
    Der har været god service lige fra bestilling, valg af stel og ikke mindst koordinering med fest-arrangøren, så vi ikke skulle bekymre os om leveringen. Bordopsætning var virkelig imponerende og fik virkelig meget ros! Tusind tak.

    Pernille Bovien

    Jeg vil gerne sige kæmpe TAK for din og jeres super gode service! Alt gik så nemt, super kommunikation, og så var servicet bare så smukt!
    Vi anbefaler jer selvfølgelig til alle!

    Maria Thorberg

    A table story leverede et setup som var gennemtænkt til mindste detalje og de formåede at iscenesætte vores produkter i opdækningen.

    Tina Banzhaf, Sr. Global PR manager, Bang & Olufsen

    Til min datter Albas navnefest lejede jeg service fra A table story. En afslappet havefest med kager, the & kaffe. Deres vintage stel var så smukt og passede perfekt til vores skønne dag.
    Jeg vil til hver en tid anbefale A table story.

    Miriam B

    ”A Table Story’s smukke univers og sortiment var utroligt inspirerede i forhold til at skabe den perfekte æstetiske ramme for vores presseevent. Vi er meget taknemmelige for vores samarbejde”

    Felicia Holm – PR manager, Sæther beauty

    A Table Story leverer en unik service og fabelagtigt produkt. Deres produkter er med til at skabe fantastiske dinner koncepter, som både inspirere, pirre og prikker lidt til gæsterne omkring bordet.

    Anne Halskov, Designer, Foreningen Business Kolding

    Vi har længe gerne ville holde en fest, hvor vi kunne invitere vores gæster til et veldækket bord med service fra A table story.

    Celina Christensen
    Faq's

    ofte stillede spørgsmål

    1. Kan man plukke i jeres sortiment eller skal man leje hele pakken?
      Det er naturligvis muligt at vælge lige præcis dét fra vores sortiment, der passer dig - også selvom det ikke er en fuld kuvert.
    2. Er det korrekt forstået at prisen er den samme uanset om jeg ex. vælger 5 tallerkener eller 5 dele bestik?
      Ja, du skal vælge dét du bedst kan lide. Intet koster mere end andet. Det er udelukkende antallet af dele der definerer prisen.
    3. Har i nok service til 100+ personer?
      Med vores evigt voksende lager har vi ofte taget selskaber på 500+ gæster.
      Alt efter datoens ledighed kan vi sagtens hjælpe, men det er altid en god ide at være ude i god tid.
    • Har i mulighed for at stå for opvasken?
      Vi har et team af opvaskere der glædeligt tager jeres opvask. Prisen for opvask er 1,50 kr. pr del. Minimumspris pr. ordre er dog 500 kr.
    • Er det muligt at nedjustere hvis vi får afbud til vores fest?
      Det er muligt at nedjustere med 5 personer senest 4 uger inden jeres fest. Ligeledes er det muligt at opjustere så længe der er ledige produkter på lageret.
    • Hvad med fragt?
      Du kan afhente selv på vores lager i Farum og derved spare fragtomkostningerne. Alternativt kan vi klare fragten for dig, hvor prisen udregnes udfra afstanden til din lokation. Kontakt os hvis du er i tvivl om hvor meget din ordre fylder. 
    Vores historie

    A table story er mere end blot smukt design

    Med en baggrund inden for konceptudvikling og design, skabte vi
    A table story.
    Ønsket var at tilbyde et sortiment af nøje udvalgt service, der kan løfte enhver begivenhed, hvor folk sidder til bords. Det manglede vi selv. Men vi udlejer ikke bare flot service. Vi hjælper med til at skabe uforglemmelige øjeblikke.

     

    Læs mere om Holdet bag

    Brug for inspiration?

    VISUELLE UNIVERSER

    Vi har gjort det nemt for dig og skabt de skønneste Visuelle Universer,
    så du bedre kan forestille dig hvordan
    sammensætningen af de forskellige dele service, kan se ud.

    Se alle Visuelle Universer

    Bryllup

    BRYLLUP

    Personligt bryllupsbord

    Jeres Table story

    Et bryllup er én af de største dage i livet, hvor du har samlet alle dem du holder mest af for at fejre kærligheden.

    Vi har mange års erfaring med et utal af netop disse fester, og ved derfor hvor mange tanker og følelser der ligger i planlægningen af drømmen om den perfekte bryllupsfest.

    Uanset om du drømmer om et overdådigt slotsbryllup, et afslappet havebryllup eller et funky, moderne bryllup så er vi specialister i at vejlede dig i den rette sammensætning af service og blomster, så vi får skabt lige netop JERES personlige bryllups table story.

    Kontakt os for at høre mere

    PERSONLIG SAMMENSÆTNING

    Med øje for hver en detalje er vores sortiment omhyggeligt opbygget omkring de fineste produkter, der på hver sin måde, kan skabe den perfekte opdækning til din bryllupsfest.

    Sortimentet er bredt, så vi netop i samarbejde med jer kan ramme en sammensætning lige i jeres ånd.

    Se hele vores sortiment her
    Den store dag

    Beslutninger og hjælp

    Der kan være et utal af beslutninger af skulle tage i processen med at planlægge sit bryllup.

    Derfor er det en del af vores service at du frit kan sparre med os i valget af service og sammensætning.
    - Vi står altid til rådighed og svarer indenfor 24 timer på hverdage.

    Vi kender ligeledes en bred vifte af top leverandører i branchen, som vi gladeligt henviser dig til.

     

    Tilkøb

    Let planlægningen yderligere

    Vi tilbyder også at lette planlægningen yderligere for dig, ved følgende tilkøbs ydelser/produkter:

    • Book os til at tage opvasken for jer. Det koster 1,50 kr. pr. del (dog minimum 500 kr.)
    • Book os til at dække bordene. Se mere her!
    • Book os til at lave dine bryllupsblomster. Se mere her!
    • Book os til at levere og afhente alt for dig.
    • Køb Hørservietter og Stearinlys med når du lejer din service.

    PRIS EKSEMPLER

    Vi ønsker at du skal kunne leje lige præcis de produkter fra vores sortiment, som du allerhelst vil have på bordet uden at noget er dyrere end andet.

    Derfor udregner vi vores priser udfra hvor meget du lejer: Jo flere dele, jo lavere end stykpris.
    På denne måde har alle dele den samme pris og guld bliver ikke dyrere end sølv og krystaller ikke dyrere end det enkle.

    Se vores priseksempler her
    Hvordan

    Sådan foregår det

    1. Send os en mail hvor du kort beskriver din begivenhed.
    2. Fortæl os om:
      Antal gæster, dato samt dine umiddelbare tanker og ideer.
    3. Vi vender retur med et forslag på en unik opdækning der matcher dine tanker.

    Kontakt os via kontakt formularen nedenfor eller via mail kontakt@atablestory.dk

    Kontakt os


      Det siger vores kunder

      De store glas partier med direkte udsigt til æbletræer og grønne plæner indbød til en simpel opdækning med gennemførte detaljer. Vi valgte derfor det smukke keramikstel og de klare krystalglas.

      Henriette Elley Andersen

      Jeg er ikke den mest kreative person og med ansvaret for mad & service til min søns barnedåb blev jeg glad da en kollega fortalte mig om a table storys fine service.

      Casper Hauge

      I har været den største hjælp! Mange mange tak. Jeg er så glad.

      Stine Vestergaard

      Min søn havde den bedste dag og jeg takker inderligt for alt jeres hjælp til at få bordene så smukke.

      Malene Røn

      Til min datter Albas navnefest lejede jeg service fra A table story. En afslappet havefest med kager, the & kaffe. Deres vintage stel var så smukt og passede perfekt til vores skønne dag.
      Jeg vil til hver en tid anbefale A table story.

      Miriam B

      A Table Story var for os, en afgørende faktor i vores borddækning!
      Deres udvalg af stel og glas, var næsten umulig at vælge imellem – alle så fine med hver deres stemning og stil!
      Det var prikken over i’et og det hele værd – Tak til A Table Story og deres geniale koncept.

      Mathilde Brandt Hoppe Rosenlund

      TUSIND tak for at gøre vores bryllup så smukt – alle var helt imponerede over jeres flotte service.
      TAK! Vi har konfirmation næste år, så der kommer vi igen;-)

      Annica & Mathias

      Tak for jeres super fede koncept. Jeres service var med til at gøre, at vi fik lige netop de middagsborde som vi drømte om:)

      Jeanett Martins

      Vi har længe gerne ville holde en fest, hvor vi kunne invitere vores gæster til et veldækket bord med service fra A table story.

      Celina Christensen

      I forbindelse med et presse event i vores showroom ønskede vi et udtryk der afspejlede høj æstetik og simple linjer. Vi lejede servicen igennem A table story, som kom med deres bud på at ramme den ønskede stemning.

      Cecilie Le Fevre H&M

      Mette og Trine har en æstetik udover det sædvanlige, og med deres kyndige vejledning fik mit bryllup den røde tråd som jeg drømte om.

      Sivan Shalom Mørch

      Bordene blev lige som jeg ønskede. Alle sagde det var utroligt smukt.

      Mimi Andersen
      Faq's

      ofte stillede spørgsmål

      1. Kan man plukke i jeres sortiment eller skal man leje hele pakken?
        Det er naturligvis muligt at vælge lige præcis dét fra vores sortiment, der passer dig - også selvom det ikke er en fuld kuvert.
      2. Er det korrekt forstået at prisen er den samme uanset om jeg ex. vælger 5 tallerkener eller 5 dele bestik?
        Ja, du skal vælge dét du bedst kan lide. Intet koster mere end andet. Det er udelukkende antallet af dele der definerer prisen.
      3. Har i nok service til 100+ personer?
        Med vores evigt voksende lager har vi ofte taget selskaber på 500+ gæster.
        Alt efter datoens ledighed kan vi sagtens hjælpe, men det er altid en god ide at være ude i god tid.
      • Har i mulighed for at stå for opvasken?
        Vi har et team af opvaskere der glædeligt tager jeres opvask. Prisen for opvask er 1,50 kr. pr del. Minimumspris pr. ordre er dog 500 kr.
      • Er det muligt at nedjustere hvis vi får afbud til vores fest?
        Det er muligt at nedjustere med 5 personer senest 4 uger inden jeres fest. Ligeledes er det muligt at opjustere så længe der er ledige produkter på lageret.
      • Hvad med fragt?
        Du kan afhente selv på vores lager i Farum og derved spare fragtomkostningerne. Alternativt kan vi klare fragten for dig, hvor prisen udregnes udfra afstanden til din lokation. Kontakt os hvis du er i tvivl om hvor meget din ordre fylder. 
      Vores historie

      A table story er mere end blot smukt design

      Med en baggrund inden for konceptudvikling og design, skabte vi
      A table story.
      Ønsket var at tilbyde et sortiment af nøje udvalgt service, der kan løfte enhver begivenhed, hvor folk sidder til bords. Det manglede vi selv. Men vi udlejer ikke bare flot service. Vi hjælper med til at skabe uforglemmelige øjeblikke.

       

      Læs mere om Holdet bag

      Brug for inspiration?

      VISUELLE UNIVERSER

      Vi har gjort det nemt for dig og skabt de skønneste Visuelle Universer,
      så du bedre kan forestille dig hvordan
      sammensætningen af de forskellige dele service, kan se ud.

      Se alle Visuelle Universer